Kuva
Suomalaiskuskien mukaan nimetyt katuautomallit: Keken kompakti pikkuauto ja Tommin tykki
Moottoriurheilu on autonvalmistajille loppukädessä mielikuvamarkkinointia. Radalla menestyvällä autolla on uskottavampaa ja tyylikkäämpää ajella, ja menestykseen liitetään positiivisia mielleyhtymiä.
Teksti
Menestystä niittäneet kilpakuljettajat ovat niin ikään autonvalmistajille hyödyllisiä markkinointimielessä. Tämän takia myös automalleja on nimetty kilpakuljettajien mukaan – McLaren Senna ja Bugatti Chiron esimerkkeinä.
Tilaajille
Vauhdin Maailma 3 kk
29,90 €
- - 3 numeroa painettua lehteä
- - pääsy näköislehtiarkistoon
- - pääsy verkkosivulle
Vauhdin Maailma 6 kk
49,90 €
- - 5 numeroa painettua lehteä
- - pääsy näköislehtiarkistoon
- - pääsy verkkosivulle
Vauhdin Maailma 12 kk
99,90 €
- - 11 numeroa painettua lehteä
- - pääsy näköislehtiarkistoon
- - pääsy verkkosivulle
Ole hyvä ja kirjaudu kommentoidaksesi.