Sebastien Ogier lähtee Kreikkaan vanhan voittajan itseluottamuksella – Akropoliksen kivikkoiset tiet voivat tarjota revanssin Portugalin pettymykselle
Sebastien Ogier nauttii Kreikasta ja haluaa kääntää seuraavana ohjelmassa olevan Akropolis-rallin voitokkaaksi.
”Kreikka on maa, johon menosta nautin aina, ja Akropolis-ralli on yksi lajimme historiallisista kilpailuista. Se on ralli, jonka onnistuin voittamaan melko varhain urallani, mutta sen jälkeen kun se palasi kalenteriin, meillä ei ole aivan ollut sellaista onnea, jota tällaisessa karussa kilpailussa tarvitaan. Viime vuoden toinen sija on ollut paras sijoituksemme. Paluu Loutrakiin tarkoittaa, että mukana on erikoiskokeita, jotka ovat uusia tai joita kukaan, minä mukaan lukien, ei ole ajanut hyvin pitkään aikaan, ja se on haaste, josta pidän. Olimme lähellä voittoa viimeksi soralla Portugalissa, ja yritämme saavuttaa sen Kreikassa”, Ogier sanoi.
Ole hyvä ja kirjaudu kommentoidaksesi.